הדרך של פרימיום ג'וב

מומחיות – מקצועיות - תשוקה!

פרימיום ג'וב מאמינים כי הדרך להגדרת המאפיינים הייחודיים של המועמד או ארגון היא בראש וראשונה זיהוי אותה התלהבות המציתה אור בעיני השותפים לדרך מהמעומדים ועד למעסיקים, זו הקושרת את החזון המקצועי עם האישי וההופכת אותו מהצהרת כוונות לייעוד אמיתי. כפי שאמר רוברט האף, "עקשנות היא זו שהופכת את הבלתי אפשרי לאפשרי, את האפשרי לסביר ואת הסביר לנצחי"

זה המייחד ומבדל את פרימיום ג'וב משאר חברות השמה. השאיפה להביא לידי מימוש את מלוא הפוטנציאל של אנשים וארגונים באמצעות יישום כלי מחקר ואבחון מקצועיים וליצור את החיבורים הנכונים בין האנשים הנכונים. והכול, מתוך תחושת שותפות, הקשבה, יצירתיות ומקצועיות.

המומחיות שלנו

לתת מענה מקצועי ואיכותי לצורכי איוש משרות ולא משנה לאיזו משרה ולאיזה תפקיד, אנו נדאג בכל תשומת הלב תוך הבנה מלאה של עולמות התוכן וצורכי השווקים בהם אנו מתמחים.

המקצועיות שלנו

פרימיום ג'וב הציבה לה כמטרה להפוך למובילת דרך בתחום משאבי אנוש, ייעוץ והשמה ולהוות מקור השראה לעובדיה, ללקוחותיה ולעמיתיה.

התשוקה שלנו

להבין אנשים, לאבחן רצונות, לשלב בין פוטנציאל של חברות לפוטנציאל של מועמדים וביחד – ליצור אפשרות משותפת למימוש החזון והמטרות של מחפש העבודה ושל הארגון בו הוא רוצה לעבוד.

בפרימיום ג'וב אנו מאמינים שהאדם המתאים ביותר לתפקיד הוא מי שרואה בארגון מקום להתפתחות מקצועית / ניהולית ואישית, מקום בו יוכל לתת ביטוי גם ליכולותיו המקצועיות ומקום בו ירגיש כי הוא מגשים את ייעודו האישי.

מנקודת מוצא הזו, אין חלום שלא ניתן להגשים!

 

חזון פרימיום ג'וב

פרמיום ג'וב הרוח מאחורי המשאב האנושי…  לחלום, להגשים להצליח!

אנו בפרימיום ג'וב שואפים להיות הבחירה הראשונה של מחפשי העבודה ושל מעסיקים המחפשים פתרונות עסקיים לניהול הגיוס ומערך משאבי אנוש. כפי וורן באפט, נוהג לומר "ההכנה היא הכל. נח לא התחיל לבנות את התיבה כשהתחיל לרדת גשם". אנו פועלים מתוך אמונה כי פעילותנו מסייעת לצמצום היקף מחוסרי העבודה בישראל ועוזרת למספר אנשים גדול ככל האפשר למצות את ציפיותיהם במקום עבודה, התואם את כישוריהם.

אנו מחויבים
להיות קשובים לצרכי המעומדים ולשאיפותיהם.
לטפח ולעודד מצוינות בשירות ולספק את השירות הטוב, המהיר והאיכותי ביותר.
לבחון באופן מתמיד את איכות השירות ולשפר אותו.
להוביל את הרמה הגבוהה ביותר בכל אחד מתחומי התמחותנו.

שליחת קורות חיים





שליחת קורות חיים

לא כל המשרות שלנו מופיעות באתר אז שלח/י קורות חיים ואנו נחזור אליך בהקדם – מה איכפת לכם? מקסימום, תקבלו הצעה טובה לעבודה.


* שדה חובה