פרימיום גוב מציג הכנה למבחני מיון

>

"ההכנה היא הכל. נח לא התחיל לבנות את התיבה כשהחל לרדת גשם"

וורן באפט

הודיעו לך לאחר ראיון ראשוני שאתה מוזמן למבחנים, באחד מהמכונים מה עושים?

אורך המבחן, מורכבותו והלחץ הפסיכולוגי שהוא מעורר, נועדו בין השאר לבחון את התנהגותם ואת כושר ההתמודדות של הנבחנים במצבי לחץ. המבחנים בוחנים את התנהגותם של הנבחנים ולא את רמתם המקצועית. הדינאמיקה הקבוצתית בוחנת את יכולת הנבחן לעבוד בצוות עם חברי קבוצתו ובודקת האם יש לנבחן יכולת מנהיגות. יש לקחת בחשבון שזהו יום ארוך, ואורכו הוא כ 8 – 9 שעות.

קודם כל אין מה להילחץ, עם זאת תתחיל לעבוד עם עצמך…

ביום המבחן יש שלושה נושאים מרכזיים:

  • מבחני אישיות.
  • דינאמיקה קבוצתית.
  • ראיון עם פסיכולוג.

מבחני אישיות:

מבחני אישיות נועדו לחשוף חלקים פחות גלויים באישיות הנבחן והם כוללים בתוכם יכולת תיאור תמונות, מצבים בין אישים, ציורים, השלמת משפטים, העתקת צורות, מבחני זריזות, מבחני אמינות, שאלונים אישים, מבחני דיוק ועוד.

דינאמיקה קבוצתית:

מבחני הדינאמיקה הקבוצתית בודקים את הקשיים הרגשיים, את סגנון התקשורת האם הנבחן תוקפן, אדיב או קשוב לאחרים ואת יכולתו לעבוד בצוות, הם כוללים מבחנים כגון: מבחן קבוצה במצב לחץ, הקמת חברה בין חברי הצוות, משחקי תפקידים, תרגיל לשיווק מוצר חדש וכמובן את איכות התמורה לקידום מטרות הקבוצה ועוד…

ראיון עם פסיכולוג:

מרבית מהנבחנים חוששים יותר מראיון עם פסיכולוג ולכן הם נכנסים ללחץ ויוצרים לעצמם מתח מסוים שמשפיע על הראיון כולו. החשוב הוא להיות רגוע ולהיות אתה, אל תנסה להיות מי שאתה לא – רואים זאת.

המלצתנו: ישנו ספר מאוד ממצה הנקרא "הכנה למבחני מיון לעבודה" – של מכון נועם. המדבר בין היתר על…

  1. מבחני אישיות.
  2. ראיון עם פסיכולוג.
  3. מבחני חשיבה.
  4. מבחן קבוצה.
  5. בחן את עצמך.
  6. איך לרשום קורות חיים.

רצוי להיכנס לאתר של מכון המיון אליו אתה זומנת ולהתעדכן.

 

שליחת קורות חיים





שליחת קורות חיים

לא כל המשרות שלנו מופיעות באתר אז שלח/י קורות חיים ואנו נחזור אליך בהקדם – מה איכפת לכם? מקסימום, תקבלו הצעה טובה לעבודה.


* שדה חובה